Sivut

lauantai 26. huhtikuuta 2014

Tyytyväinen ratsastaja

Tänään oltiin tallilla jo vähän vaille 1, koska minulla oli synttärit puoli kuudelta, ja piti käydä kaupassa ja vaikka mitä. 
Haettiin hepat tarhasta, ja Huilu liikutettiin ensin niinkuin melkein aina. Mää uskoin jo harjauksesta asti ratsastuksen onnistuvan hyvin, sillä Huilu on ollut nyt lähiaikoina tosi mukava ratsastaa. 
No tein lyhyet alkukäynnit. Taivuttelin Huilulla ja sain sen kuulolle. Heti rupesimme ravailemaan.
Valitettavasti mulla on ihan järkyttävän löysä fleece päällä joten näytän joka kuvassa ihan kamalalle. Mun istunta oikeasti oli ihan perseestä tänään.





Huilun ravi oli aivan ihana, kun se kulki reippaasti, eikä silleen laiskasti keinuen. Rupean nyt pyytämään sitä joka kerta reippaaseen raviin, jotta se saa liikuntaa ja oppii menemään oikein ja myös sen takia että minä en mene selässä miten sattuu:D
Huilun ravissa oli helppo keventää, mutta harjoitusravista ei tule mitään. Se tuntuu ja näyttää ihan kamalalta, eikä Huilukaan tykkää ollenkaan siitä kun mää pompin siellä. Menin Huilulla koko kenttää ympäri ravissa, jota se ei monesti ole tehnyt. 


ärsyttää toi mun etukeno! -.- 



Tänään mulla oli synttärit. Siis mun virallinen synttäripäivä oli keskiviikkona. Sinne tuli Essi, Jemina ja Natalia. Meillä oli kyl ihan parasta! Me meikattiin kaikki silmät kiinni, paitsi mut koska oon kokenut sen jo kerran enkä tykännyt meikkien pesemisestä!






Videopostausta tulossa pian!(: Ja toivottavasti kaikki tykkäs siitä mun kysymyspostauksesta!

11 kommenttia:

  1. Missä sun katse on noissa kuvissa? onko koskaan huomioitu tunnilla yms?

    VastaaPoista
  2. Mut kysyin et eikö kukaan opettaja oikeasti ole huomauttanut asiasta?

    VastaaPoista
  3. Nyt täytyy sanoa että kun perustit tämän blogin, mietin että voi elämä, nuorelle tytölle ostettiin lähes kouluttamaton hevonen...
    Mutta nyt blogiasi seuraillessani olen huomannut että olin aivan väärässä!
    Vaikutat fiksulta ja maalaisjärkeä omaavalta tytöltä, menet aina hevosen ehdoilla ja teillä näyttää olevan mukavaa yhdessä :)

    Toivon teille kaikkea hyvää!

    VastaaPoista
  4. Kyllä se istunta siitä lähtee vielä sujumaan! :) Ootko koittanu laittaa satulaan sitä kahvaa josta voi ottaa tukea, parempi on, että ottaa tukea satulasta jotta löytää tasapainoon vaadittavat lihakset, kuin että jos vahingossakaan nyppäsee ohjista. Paljon tsemppiä jatkoon, ootte edenny tosi paljon! :)

    VastaaPoista
  5. Onnea synttäreistäs vaikka onkin näin myöhäiset onnittelut :D itellä on kans ens viikon tiistaina synttärit, että aika lähekkäin ;D hienosti on myös alkanu Huilun kanssa sulla mennä palaset paikoilleen :)

    VastaaPoista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!