Sivut

perjantai 9. toukokuuta 2014

Tauko ohi

Nyt kotiin palauduttu, vaikka olisin voinut jäädä sinne luokkaretkelle vaikka kuinka kauaksi aikaa, se oli aivan mahtavan ihana paikka! Se oli kyllä paras luokkaretki ikinä, ja sinne kaipaan aina uudelleen ja uudelleen.





Käytiin siis tulomatkalla "Matkuksessa" Kuopiossa. Olin aivan innoissani kun sinne oli juuri tullut uusi Hööks kauppa. Löysin sieltä Huilulle pari tuliaista!:) Ostin vihreän satulahuovan joka maksoi 24.95e, ja vihreän riimun jossa disco hilettä 10.00e.



                                                             Linkki videoon
    
Huilu oli siis Jeminan vastuulla sen aikaa kun olin poissa. Ja hyvin niillä meni ainakin mitä Jemina mulle kertoi. Jemina oli juoksuttanu sitä, muttei ratsastanu. Ihan hyvä ettei ratsastanu ilman mun valvontaa kun määhän sen parhaiten tiedän millainen se on, ja muutenkin mulle olis tullu vähän huolestunu olo päästää Jemina siellä omin päin ratsastamaan mun hevosella. :D
Tänään me irtojuoksutettiin molempia hevosia. Lainasin Suskin etusuojia Huilulle, ja laitoin uuden riimunkin sille päähän että siitäkin tulee jotain kuvaa että se on ihan Huilun päällä. Olen tosi tyytyväinen Huiluun. Sen jalka on tosi hyvässä kunnossa, ja Huilu on muutenkin! 
Riimu sopii tosi hyvin Huilulle, ainakin omaan silmään katsottuna. Ja uskon että Huopakin on hyvä, ja olen aina halunnut juuri tuommoista huopaa jossa on siniset reunat. 







                      
                    Loppuun vielä viimeviikon perjantaina kuvaamani videopostaus!


8 kommenttia:

  1. mikset ottanut ravipätkissä jalustimia kaulalle vaan annoit niiden kolhia ikävästä hevosta? vaikka menitkin vain pari kertaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Että saisin niistä otettua äkkiä tukea jos tasapaino pettää

      Poista
  2. Ihana tuo uusi riimu! Olette edistynyt valtavasti, molemmilta ravi näyttää jo tosi kivalta.

    VastaaPoista
  3. Miks oot tehny uuden youtube kanavan teetkö sille vanhalle enää videoita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun vanha kanava, mille laitoin nuo videot. Laitoin ne siks sinne kun mun pittäis kirjautuu eri tilille ja sitten taas kirjautua toiselle.

      Poista
  4. Nousetko aina hevosen selkään kun se on vielä kiinni? :O

    VastaaPoista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!