Sivut

sunnuntai 8. syyskuuta 2013

The Magic Flute

Eli, etsittiin mulle ylläpitoon ponia/hevosta mutta tapahtuikin pieni muutos. Mun kaverille tuli eilen hevonen ja siellä samalla tallilla oli semmonen lämppäri myynnissä josta se mun kaveri mulle ilmotti. Kerroin asiasta äidille ja äiti jäi miettimään asiaa. Sitten se jutteli mun kaverin papan kaa siitä hevosesta millanen se sen mielestä on. Sitten äiti suostui ja soitti hevosen omistajalle ja teki kaupat! Eli The Magic Flute on mun hevonen!
 Blogi muuttuu sitten kun hevonen saapuu tänne meille. Tiedän, että todella moni lattaa heti negatiivista kommenttia. Se on todella ärsyttävää! Mutta negatiiviset kommentit esim"oot tosi surkee ratsastaan! " "sää et ansaitse hevosta" yms... Ne ei vaikuta mun hevosen hankkimiseen tai mihinkään muuhunkaan! 

38 kommenttia:

  1. onnee kauheeenaa!<333

    VastaaPoista
  2. waaautsi!! ihan omako??<3 onnea!

    VastaaPoista
  3. usko elli mua ku mä sanon ettet sää tuu pärjäämään tuolle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en usko, sillä miten kehtaat sanoo tollee, jos et ees tiiä millanen se hevonen on?!

      Poista
    2. mää en ehkä tiiä millanen se hevonen on mutta mun mielestä sun taidot ei vaan vielä riitä omaan hevoseen :D toivottavasti nyt tajuat että oot vastuussa sen hevosen elämästä. ja valittajille tiedoksi että en oo kateellinen millekkään ellin elämässä, en ellin "taidoille" tai blogille tai huilusta tai jne jne

      Poista
    3. ei ei eieieieieie miks kaikki keillä ei oo osaamista omaan hevoseen saa semmosen? varmaan kohta tulee postausta "heppa oli liian hullu, meni teuraaks :( LOVE YA FOREVER !!!!!!!!!!!!!!!"

      Poista
  4. onnee kauheena!<3 ja uskon et teistä tulee hieno pari!

    VastaaPoista
  5. jee! en malta oottaa et blogi muuttuu!<33

    VastaaPoista
  6. Onnee Elli!(:
    Ja kyllä Elli pärjää ihan varmasti sille, eikä teidän muiden tartte tulla pätemään Ellille, kateellisii ootte!
    Ja mistä tiiätte, että Elli ei muka pärjäis?
    Mä ainakin oon sitä mieltä, että Elli ansaitsee sen hepan ja pärjää sille.
    Ja valittajat, ei Elli teiän takia muuta päätöstä, jos niin luulette.
    Miksi ihmeessä valitatte tuollaisesta asiasta, ja jos ette vielä ole nähneet kun Elli ratsastaa ?
    Elli, älä yhtään kuuntele valittajia, ne on vaan kateellisia, ja ne voivat vielä olla sellaisia, jotka ei viiti tulla sanoo naamatusten vaan tulee tänne anonyyminä valittaan..Aika lapsellista sellanen homma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu kiitti!:) ja ihana ku puollustat!<3

      Poista
    2. Aivan samaa mieltä! Kaikki saa tehä mitä haluu! Eikä nuitten kateellisten kommenteista kannata välittää!

      Poista
    3. Taas yksi ihminen on puuttuva tohon kommenttiin:D Oon juuri samaa mieltä ton Helin kans:)

      Onnee ihan hirmusesti!!♥♥

      Poista
    4. kyllä olen nähnyt kun elli ratsastaa ja ei niiden taitojen perusteella ole todellakaan valmis omaan...

      Poista
    5. Mutta pää asia että Elli osaa hoitaa sitä ja hyvin tuli pärjäämään! :))

      Poista
  7. uskon et teistä tulee hienoin pari ikinä!<3

    VastaaPoista
  8. voi ei, mitähän tästäki tulee? Täysin samaa mieltä jennin kanssa! Koitappas ymmärtää että oot vasta 12v. ja ei ton ikänen ja tasonen heppaa saa piettyä hyvässä jamassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei halooo? ette ees tiiä millanen hevonen se on, ja mäpä tiiän. Luuletteko, et äiti ostais mulle semmosen hevosen, joka ei mulle sopis? ja sen hevosen omistaja sanoi, et sopii ensihevoseksi. vittu toi on nii lapsellista tulla sanoon tollasii jos ei ees tiiä asiasta paskan vertaa.

      Poista
    2. sääpä tiiät ?! ootko ees koeratsastanu sitä vielä? et tiiä siitä hevosesta muutaku puheita ja niillä on tapana kaunistella asioita -.- ei herranjestas

      Poista
  9. ihanaa ku saat oman hevosen, ku kauan oot sitä toivonukki!<3 onnea kauheesti!:)

    VastaaPoista
  10. toivottavasti se sun kaveri on yli 15 ja osaava hevosten kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä jaksa! Me kyllä saadaan tehä ihan mitä halutaan! Ei teijän tartte puuttu mun ja ellin hevos asioihin! OON se ellin kamu! Jolla on hevonen. JOTEN LOPETTAKAAA TOLLASTEN VIESTIN LÄHETTELY KOSKA OOTTE VAAN KATEELLISII! SITÄ SE ON! JOTEN JÄTTÄKÄÄ MEIJÄT RAUHAA!

      Poista
    2. oon eri ano mut voi luoja XDDDD "joten jättäkää meijät rauhaa!" ei vois olla nolompaa ku toi sun kamu ja sä :D mut joo tolla sun kamul menee varmaa koulus kans tosi hyvin ku kuulostaa nii hevosista "tietävältä" :DDD

      Poista
    3. Pidä turpaskii!

      Poista
  11. pitäsköhän sun eka opetella kunnolla ratsastaan ennenkuin saat oman!!!! t.rosa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sääki esität vaa jottai parast! ratsastajaa!:DDD nolooo!

      Poista
  12. 7-vuotias ori????????????????WTF!!!!vai onko ruunattu ku sukupostissa lukee niin et ois ori?ei hyvä luoja elli...oon samaa mieltä ku jenni et sää tuu pärjään tolle jos on ori

    VastaaPoista
  13. Hevosta ei edes elli itse omista,vaan katja ruth!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mutta se on nyt rekisteröity mun nimellä niin kohtapa on mun omistuksessa;)

      Poista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!