Sivut

tiistai 3. kesäkuuta 2014

Kesäkuvia

Tässä ei ole nyt ihmeempiä tapahtunut. En oo liikuttanut Huilua eilisen jälkeen, koska ei oo vain ollut aikaa, eikä oikein innostustakaan. Mutta huomenna illalla aijon liikuttaa Huilun ihan kunnolla, luultavasti juoksutan sitä uudella juoksutusvyöllä. 
Tänään otettiin Huilun kanssa kuvia, että minulla oli päällä mun päättärimekko. Ollaan jo aika pitkään aijottu ottaa niitä kuvia, mutta säät ovat olleet sellaisia että ei ole voinut ottaa.
 Tänään sitten oli aurinkoinen ja tosi lämmin päivä, ja Huilukin oli kuvauksisella tuulella! Numeroin kuvat jotta voitte kertoa lempparikuvanne. :)

1

2

3

4
5

6

7
8

9
Kun oltiin laitettu hevoset laitumelle, Jemina huomasi ruohikossa etanan joka asui kotelossa. No minä tyhmä sitten astuin sen päälle. Koska mää oon tosi eläinrakas mää meen paniikkiin siitäkin jos mää tapan jonkun kastemadon tai ampiaisen, niin mää menin paniikkiin kun kuulin et astuin sen päälle! 
No otin sen käteen, ja arvatkaa mitä?! Se heräsi eloon. Mää olin niin iloinen kun en tappanutkaan sitä.

Söpöliinii :3


 Laskin etanan sitten takaisin ruohikkoon.
Mentiin sitten vielä ottamaan hevosista laidunkuvia, mutta ne ei oikeen onnistuneet koska ne vaan koko ajan söivät eivätkä liikkuneet minnekkään.








25 kommenttia:

  1. Elli muuten toi oli kotilo. Mutta hyi että toi kotilo on ällö! :PP

    VastaaPoista
  2. Jos saisi esittää postausideoita, niin toivoisin lisää videoita esim. ihan normaaleista tallipäivistä ja ratsasteluista :) ja varsinkin nyt kun Huilu on kehittynyt ihan tosi paljon! Terkkuja ja rapsutuksia Huilulle, ihana kun kesäkin on taas tullut :--D

    VastaaPoista
  3. Kiva tämmöinen kuvapainotteinen postaus.c:

    Mun lemppari oli 9 (:

    -Heli (en päässy tabletil kirjautuu mun tilille)

    VastaaPoista
  4. 2,4,7,9 oli mun lempparikuvat!:) muutenkin kiva postaus ja sun kirjotustyyli on jotenki toi pirteä ja blogias on kiva lukea!:)

    VastaaPoista
  5. 4&9 oli ihanat kuvat! Kaaikki oli silti super ihania! Sovitte Huilun kans niiin super hyvin yhteen! Saanko kysyy, et millo alat laukkuuttaa sitä enempi juoksuttaesse, ja etenkin milloin alat ratsastaessa laukata?:) Käy toki kattoo miun blogi:
    http://tyhmatontyhmia.blogspot.fi/

    Tosi mahtavaa kesää teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista! Ja en tiedä, kyllä sitä pitäisi ruveta treenaamaan enemmän. Käyn kattoon blogis :)

      Poista
  6. Ihania kuvia!:) Minusta 2 on tosi kiva:-)!

    VastaaPoista
  7. 4 ja 7 on mun mielestä parhaat kuvat!:) Koska videopostausta?

    VastaaPoista
  8. Oioijoi, ensimmäiset kuvat ihania! ❤️ huilu on niin komea!
    -Jokineen :D
    (Tiedät kai mistä..)

    VastaaPoista
  9. Häh? Et liikuta hevosa koska ei innosta? Huhhu johan menee oudoksi koko homma.

    Ja hei joku oli laittanu jeminan blogiin että huilulla on pölyallergia, niin kannattaa ehkä putsata talli kunnolla pölyistä ja saada jotenkin raikasta ilmaa sinne, niinkuin jeminan blogiin kirjoitin :) ihan huilun terveyden takia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. millon oon nii sanonu et pelkästään sen takia en liikuta? :D

      Poista
    2. Tossa postauksessa "En oo liikuttanut Huilua eilisen jälkeen, koska ei oo vain ollut aikaa, eikä oikein innostustakaan"

      Poista
    3. Luulekko et kaikki on aina menossa aina aivan innoissaan tallille?:D

      Poista
    4. Oon eri ano kuin tuo ylempi. Ei tietenkään ketään aina voi mennä innoissaan tallille. Ainahan kaikilla on huonoja päiviä, mutta kun on hevosen ottanut, on vastuu kannettava liikutuksesta, oli sitten huono päivä tai ei! En nyt tuomitse sinua. :D Jotenkin tekstistä vaan sai sellaisen mielikuvan että sinua ei vaan huvittanut mennä, etkä sitten mennyt ollenkaa, mutta en voi minä eikä kukaan muukaan tietää koko totuutta. Tsemppiä teille jatkoon ja kivoja kuvia! :)

      Poista
    5. Tarkoitin sillä sitä että kun ei ollut aikaa, niin ei sitten innostanutkaan mennä:) ja kiitos!

      Poista
  10. 9 kuva oli mun lemppari :) kannattais kokeilla huilulla tuota laukkaa aika pian eka liinassa, että saisitte sitten kesän tavoitteeksi laukan toimimaan liinassa! olis myös kiva taas jos olis videoo sun ratsastuksesta :)

    VastaaPoista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!