Sivut

keskiviikko 30. tammikuuta 2013

ek$tra postaus kuvien kera☻

Eilen menin siis Callella:) oikein mukava heponen vaikka kyllä hieman vikuroi eikä laukannostotkaan nyt oikeen sujunu suunnitellusti. Mutta, se oli siis viimenen kerta kun nään niitä hevosia ja sanoin kaikille näkemiin! ♥;( hirvee ikävähän niitä on jo nyt, enkä viime yönäkään meinannu saaja unta. Kun ajattelen niitä hevosia! ♥


HYVÄSTI KULTA! ♥

 
On myös iloisia uutisia! ♥ mulle ja mun kaverill on löytyny vuokraponi! ♥ Semmonen shettis joka on semmonen temppuilija ja sen nimi on Puisko! ♥ Tiistaina mennään kattoon sitä ja toivonb et saajaan ratsastaakki et tiietään millanen rodeoponi siellä meitä odottaa! :) Mut olen aivan täpinöissäni! ♥ :) sitte joitain randomi kuvia mitkä nyt tänään otin:) olen siis innostunut kuvaamisesta jäkkärillä! :)
Ps. olen taas innostunu kitaran soitosta! :D










Hyi hitto:o mitenkäs tää tänne eksy... :D






Paras leffa ikinäää!!! <333






nuo pallerokuvioiset housut ei oo mun:DD(eehkää)..




kyllä niitä voi sekoittaa:D

pänttäsin kokeeseen...:D



siinä oli tarpeeks kuvia:D pitkästä aikaa kunnon ekstrapostaus;) ja kauheena kuvia. :) mut sitte lissää joskuusss. Heii! :)

                                                             ----ELLII----

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!