Sivut

lauantai 5. tammikuuta 2013

Fiilistelyä ;)


Fiilistelyn aika! :D joka tapahtuu kerran kuussa. Mistähän minä tämänkin keksin, no aloitetaan.
Mitä fiilistely on? Onko fiilistely sitä mitä tykkää tehdä? tykkää kuunnella? tykkää katsoa?? ehei... minulle fiilistely on vain olemista. Nyt olen huoneessani yövaatteet yllni kirjoittamassa postausta blogiini tietokonella. xD
No vitsi vitsi, ei tää oo mikään fiilistely blogi vai?? Eli siis itse asiaan nyt...

Minulla on ollut kova tarve päästä hevosen läheisyyteen. En ole ollut todella pitkään aikaan hevosen luona, tai no pariin viikkoon, mutta se tuntuu kahdelta kuukaudelta ja se tuntuu taas kahdelta vuodelta! :o Kamalaa! hevoset, tulkaa luokseni.
Jos en ole ollut hevosen läheisyydessä pitkään aikaan, tunnen oloni onnettomaksi. Mutta jos olen ihan äärettömän kauan erossa hevosista, menee hevosinnostus kokonaan hiiteen. :o! Sitä ei saa käydä milloinkaan! se on varma.


 
 
Kun on erossa hevosista, tuntuu kuin olisin menettänyt puolet elmästäni. Ettei elämällä ole enää tarkoitusta. Siitä tunteesta tiedän, etten koskaan milloinkaan voi luopua hevosharrastuksestani. Ja se on ihana tunne! :)
Jotkut pitävät hevosia turhina, haisevina elukoina. Minun mielestäni ne ovat todella tärkeitä, ainakin minulle. Jos joku sanoo että hevonen on turhin asia maan päällä, minusta tuntuu että minäkin olen turha, ja silloin minä pidän sellaisen puheen että kukaan mikään ei tule sitä puhetta unohtamaan. No, ei nyt ehkä kuitenkaan ihan semmoista. :D
Hevonen, mikä se on? onko se eläin jolla ratsastetaan? Onko se elukka jota ei tarvitsisi olla olemassa? Se ei ole mitään niistä. Se on eläin johon voi luottaa täysin. Jos hevosen kanssa ystävystyy, sitä ei tule koskaan unohtamaan eikä hylkäämään. Se on aivan ihana tunne kun on voittanut niin suuren eläimen luottamuksen, ja rakkauden.
Tää postaus muuttui tunteekkaaksi postaukseksi mutta mitä se haittaa?! HEIHEII! xD
 
 
-ELLI
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!