Sivut

maanantai 4. helmikuuta 2013

Heeeipähei!
olin Alinan synttäreillä ja olin sielä koko viikonlopun. :) kivaa oli ja vein sille lahjaks harjan ja karkkia:S (aika köyhä)lahja muttei haittaa:D
Käytiin ratsuateljeella estetunnilla ja menin Tompalla josta tuli mun lemppari koko maailmasssaaaaaa!!! <3333 ja nyt on sitä ihan hirvee ikävä!
Esteet meni oikein hyvin:) ja yks Noora otti videoo vai mikä sen nimi nyt olikaa mut mun kamera jäi Alinalle:( mut ei ne videot  mun kamerasa ollu vaa Alinan muistikortilla. Mut laitan kuvat ja muut tänne heti kun voin:)
sitte kuvia meijän viimevuojen leiriltä:D
Pojuuu! <33

Manneee!< 333

Pikku G!!! <33

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!