Sivut

torstai 3. tammikuuta 2013

Oikee paikka löydetty (maybe)

Toivottavasti nyt onnistaa! :) löydettiin semmonen paikka missä on hevosia ja poneja ja sielä on ennenki käyny vuokraajia! Ehkä tää on meijän etsinnän lopputulos! :D

Joo mut nyt toiseen asiaan. 
Oon ajatellu tehä videopostauksen, mutta en tiiä mistä. Jos te arvoisat lukijat voisitte antaa ehdotuksia. :) Paras ehotus palkitaan ja teen siitä videopostauksen :D. Kommentteihin voi ihan laittaa jos ei muuta keksi.

Onko blogini kiva tai kiinnostava? xD Anteeks ku nyt tämmösiä kyselen mut kiinnostaa vaan. Oon aina ollu nii surkee blogin kirjottaja ja enkä koskaan oo keksiny mittää kiinnostavaa, oonko mää tässäkään blogissa kertonu mittää kinostavaa?  Tai no, oonhan mä tätä blogia kirjottanu vasta kaks päivää nii ei siinä ajassa mittää kiinnostavaa ehi tullakkaa xD. Enimmäkseen kirjotan hevosista/poneista. <3!.

Mun pitäs vaa saaja kirjoteltua jotain pitkää ko aina tahtoo jäähä vähä lyhyeks. :( mut yleensä kirjottelen tällä pienellä koneella johon ei saa ladata kuvia kamerasta jne. :( eikä mittää musiikkejakaan! Joten en taaskaan voi laittaa kuvia. :((

Kohta alkaa jo koulut! Hitto ei jaksa kuunnella meijän open jatkuvaa karjumista ja moittimista. Aina pakottaa tekeen jottai uusiks jos on vaikka ihan pikkunenki virhe?! Järkee... Mut nyt ei puhuta kouluasioista vai mitä?! xD

Aina kun katon ulos tulee haikee mieli. Ku pitkin päivää on hämärää ja märkää, nii ei tee mieli tehä mittää muutaku tollottaa telkkaria/tietokonetta ja vaikka kuunnella mp-kolmesoitinta. Joka alkaa jo kyllästyttää. Mun mieltä parantais huomattavasti se, jos pääsis ratsastamaan! Mut ei oo siihenkään just nyt mahollisuutta. Jouluki menny jo ja uusi vuosi, ei oo mittää juhliakaan tulossa. Paitsi serkun syntttärit. :(

Kaverini kanss vieläki ootetaan innolla sitä yhen tyyypin vastausta. Saajaanko sieltä vuokrikset vaiko ei... :O Oon koko ajan silleen ettei me kuiteskaa saaja sieltä mittää. Muutaku tallitöitä. No, kyllä neki olis parempia kuin ei mitään. Ratsastaan tekis vaan nii hirvee mieli, mut voinhan mää ratsastaa mun puu -ja lumihepoilla xD, ei oo sama asia:(.

On tää postaus jo aika kivan mittanen :D mut ei riittävä. Oli kaveri eilen meillä yötä ja tänään lähtee ja sitte taas kuolen tylsyyteen. Paitsi vois mennä toisen kaverin kaa shoppaamaan xD! No ei oo kivaa ku ei oo ostettavaa eikä rahaa mihinkään kivaan. Shoppailu olis muuten kivaa jos olis poni nii sille vois shopata kaikkee tarvikkeita yms... xD se on kivaa! <3

Vois mennä kohta vaihtaan päivävaatteet etten koko päivää kuiteskaa olis pyjamassa. Vai?? xD... Onhan mulla alavieskassa hoitoponi, mut lopetan sen hoitamisen koska ne muuttaa kauemmas. :(

Mut tää postaus on nyt ihan hyvän mittanen xD mroo! :D


                                                       -Elli
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!