Sivut

maanantai 28. tammikuuta 2013

You are my everything! ♥

Mooi! :) Tänään ajattelin postailla hieman hepoista jotka huomenna käyn hyvästelemässä.
Kaikki hevoset, jotka on opettanu mulle kaikkee mitä ratsastukseen kuuluu! ♥
Huomenna olis disco, mut paljo mielummin tuun hyvästelemään rakkaat ystäväni, joita en enää ikinä tule tapaamaan(luultavasti). :( Tulee kauhee ikävä ainaki Ottoa ja Resoa! <33;(
Tiistaina menin Otolla ja videoita tulikin kuten olen jo sanonut. :) mutta kuviakin tuli jonkun verrran, ja niitä nyt laitan tänne muistaakseni Ottoa! <3 ja laitan myös Resostakin kuvia! <3











Oppimisia Otolla ja Resolla! ♥

Reso:
Reson kanssa olen oppinut kaikkein eniten millä hevosella ikinä! Esteet menin ensimmäisen kerran Resolla, ja muuta. Reso on aika haastava hevonen, ja lopulta se on ruvennut kuuntelemaan minua ja yhteistyö sen kanssa on pelkkää unelmaa! ♥ Tuntuu kauhealta jättää tämä ihana luotettava ja rehellinen ystävä! ♥

Otto:
Oton kanssa olen oppinut kaikkea:)! Laukkasinkin Otolla ensimmäisen kerran vuosiin! ♥ Otto on semmoinen kujeilija joka tykkää laiskotella ja syödä! :) Hyvästi kulta pieni! ♥ ;(

Huomenna siis menen hyvästelemään nämä rakkaat ystäväni, ja kaikki tallin hevoset! ♥  Ovesta ulos kävely tuntuu varmasti kamalalta;( mutta minun on se kestettävä! suuret suukot kaikille hevosille ja kiitän niitä kaikista näistä kuukausista ja vuosista, mitä olen niiden kanssa kokenut! ♥ ;(

                                                          -Elli

ps. huomenna postaus tallilta! :O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!