Sivut

tiistai 8. tammikuuta 2013

elämä on pilalla

Mun elämä on täysin pilalla. Ratsastamassa oli kuitenki kivaa ja menin ihanalla Resollaa<333 mut tää supersurullinen asia koskeeki sitä. Kerron sen postauksen loppupuolella.
Ratsastamassa meni hyvin. Tehtiin pohkeenväistöä ja Reso meni kuin unelma, paitsi aina se on semmonen hassu, se lähti kiitolaukkaan yhessä vaiheessa. xD mut semmonen höppänä se on.
Mää koko ajan ajattelen Resoa. <3 se on mun koko elämäni! En vois ajatellakkaaan että sitä ei olis tai en olis koskaan ratsastanu sillä.



voii eiii! YHYYYY! 
Mun elämä on nii nyt tammikuuun lopusta pelkkää pskaa! :(( Lumo lopetetaan ja kaikki tuntihevoset myyään pois ja Reso sen niitten mukana ! :(((((. Meijän perhekki on nii rutiköyhä ettei voi ostaa. Kaniakaan ei voi ostaa. :ooo
Jos Reso myyään pois mun elämä on aivan pilalla! :(((

Siinä se asia oli... niiiisk... :(((
Mutt kyllämä vielä vähä aikaa pärjään. Tai, suoraansanottuna en pärjäääääää! Mun elämäni tärkein hevonen myyään nenän eestä ko omalla perheellä ei muka mittää mahista ostaa hevosta ja laittaa sitä tuttujen talliin :o ehkä vielä ilmaseks mut äiti vaa väittää et on kaikkee muuta ongelmaa. Eli siis goodbye Reso rakas!<333 jos sitä ees myyään mut uskon koska ratsastuksen opetttaja nii mulle sano. Mä vihaan mun perhettä. Niitten takia mun elämä on pilalla! Ei ees vuokraponiakaan nyt oikeen saa hommattua ku en muka yksin voi sitä hoitaa ja äiti ei pysty kuskaamaan nii on se nyt täyttä helvettiä! :ooo Noni, mun elämä on täyttä pskaa joten bannerin tekstin vois muuttaa I hate my life mielumminki. :oo

Saa kysyä kommenteissa jos joku jäi epäselväksi... mro! :o


                                                        -Elli :o     
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!