Sivut

lauantai 26. tammikuuta 2013

Hupia!

Tänään mulle on tulossa kyll nii kivaa! :D meillä on meijän täti ja setä ja sisko ja sitte tulee mun kaveri yöks ja me mennään vähä syömään läskiruokaa kotipizzaan ja Essiki tulee mukaan...
Sitte katotaan titanic ja putous ja mässätään karkkia! :D Oikee läskiviikonloppu parhaan kaverin seurassa! :D






Essi ja Leo! :D




Eilen olin isosiskon ja sen kaverin kaa niitten kaverilla kahteentoista asti! :D me siellä vähä riehuttiin ja laulettiin singstaria! :D oli kyllä nii huvittavaa! :D Tällä viikolla ei oo melkeen muuta ollukkaa ku hupia! :D koulusa tunneillaki kuolen nauruun vaikkei kyll sais ja se on kyll nii reeppss!!! :DD alkaa nytki naurattaa! hahahahh!!! :D
Joo mut se mun kaveri kohta tullee nii meen oottaan sitä pihalle ja lähetään sinne kotipizzaaan :DD naminam! :D mut heeii! :)<33

                                                                 -Elli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!