Sivut

tiistai 14. tammikuuta 2014

Uusia tavaroita

Olen käynyt nyt paljon ostoksilla, hevosiin liittyen. 
Olen ostanut tarpeelliset talviratsastushousut, jotka ovat reilun kokoiset, jotta mahtuvat vielä ensi talvenakin päälle. Ne eivät kuitenkaan suoraansanottuna ole isot, mutta vähän jäävät ryppyyn joistakin kohdista, mutta tuskinpa tuo ratsastusta haittaa!
Talviratsastushousut on mustat, ja niissä on fleecevuori sisällä, ja on muutenkin juuri hyvän paksuiset, eikä niillä varmasti tule kylmä! 
Ratsastus-sukat on tosi kivan väriset ainakin itseni mielestä, ja aijon kyllä käyttää näitä! Mahtuvat vielä ensivuonnakin, koska ovat tosi taipuisat, ja minulla on muutenkin tosi pieni jalka. 
Riimu On tuommoinen vihreämusta, enkä tiedä oikeastaan mikä on sen pohjaväri:D. Mutta toi riimu sopii Huilulle varmasti tosi hyvin, koska virheä sopii sille muutenkin tosi hyvin!

Tällainen kuvio siinä riimussa.



Itse pidän enemmän tällaisesta riimusta, missä on tällainen "pikalukko", mutta toisaalta ei välttämättä ole kovn kestävä.

Tämmöiset sukat, (sukat ihan koiran karvoissa)

Jalkani näyttää todella paksulta, koska minulla on farkut jalassa :D

Siinä ne mun housut. Surkea kuva tiedetään, mutta en muuta "hyvää" kuvaa löytänyt.

Ja riimussa sisäpuolessa on tällainen fleecepehmuste niskaan, ja turpaan


                             Siinä oli kaikki ostokset, ja videopostaus tulossa taas lähipäivinä!:)
 

15 kommenttia:

  1. Tosi kivoja ostoksia!!:) Toi riimu on tosi söötti!

    VastaaPoista
  2. Nää oli kivoi :) Tykkään etenkin neljästä ensimmäisestä kuvasta.
    Mistä muuten ostit?

    VastaaPoista
  3. Super hieno riimu! Pitäisi itsekin löytää sopivat talviratsastushousut :)

    VastaaPoista
  4. Elli tein sulle bannerin, laitoin sen sähkäriisi! :)

    VastaaPoista
  5. Ratsastussukat kirjoitetaan ilman väliviivaa, konsonanttien väliin ei koskaan tule väliviivaa. :)

    VastaaPoista
  6. Kivoja ostoksia! nuo sukat on tosi kivat! multaki löytyy sikana sukkia joita yritän myydä pois kun hevos ura loppu tähän selkäni takia...

    VastaaPoista
  7. Keräätkö vihreitä kamoja? :p mulla lojus kaapinperällä vaaleanvihreä horzen yleishuopa, pari kertaa käytetty ja muuten priima kunnossa mutta siinä on tahra keskellä huopaa joka jää satulan alle piiloon kokonaan. Lähtis 4e jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keräänhän mä!:D ja joo jos saisin kuvan tai voit näyttää mulle joskus nii voin vaik ostaakki!(:

      Poista
    2. salllanelamaa.blogspot.fi/p/myytavana.html?m=0 tuolla näkyy kuva, siinä ei tosin oo sitä tahraa vielä ku se on varastossa tullu.. :s

      Poista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!