Sivut

tiistai 21. tammikuuta 2014

Spessu

Enää 2lukijaa niin mulla on 40lukijaa täynnä.
Muistan vielä niin selvästi kun olin innoissani kun minulla oli 10lukijaa, mutta teitä lukijoita on tullut kiva määrä! Kiitos kaikille rekisteröityneille lukijoille, että anonyymiliukijoille.
Ajattelin tehdä jonkulaisen 40lukijan spessupostauksen, ja laittakaa kommenttiboxiin ideoita!:) Lopulta otan sitten parhaat ehdotukset, ja teen erillisen kyselyn niistä, ja se kumpi saa enemmän ääniä, toteutan sitten sen! 


Näin yks päivä tommosen oudon valon metsän takana






 

16 kommenttia:

  1. Tee joku kuvapostaus?(:
    -Heli

    VastaaPoista
  2. tee lisää videopostauksii ja myday videi, sit myweek, huilun päivä, huilukertoo - postaus, hiustenhoitovideo et näytät mitä shampoota käytät tms. sitteeen huonepostaus nuo ainaki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huonepostauksen mää tein ihan vasta joulukalenterissa. Mutta kiitos kaikista ehdotuksista!:)

      Poista
  3. Tee myweek videopostaus!:)

    VastaaPoista
  4. Joo tee tommonen myweek videoo!!(:

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Oon miettinykki et vois jossain vaiheessa pitää jonku arvonnan:)

      Poista
  6. tää ei nyt liity mitenkään tähän postaukseen mutta ootko koskaan miettiny leikkaavas Huilun harjaa vähän siistimmäks? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mää ajatellu leikata semmosen ratsuharjan sille jossain vaiheessa:)

      Poista
    2. Älä nyt vaan mee leikkaan Huilulle ratsuharjaa, lämpösillä kuuluu olla pitkä harja!

      Poista
    3. Huilu näyttäis muuten tosi komeelta semmosella 15 cm tasaisella harjalla! :O

      Poista
    4. Joo en oo leikkaamassakaan vielä piitkään aikaan!!:)

      Poista
    5. Mun mielestä millekään hevoselle ei "kuulu" minkään tietynlainen harja, vaan omistaja päättää ihan itse millaisen haluaa :) Oli se sitten pitkä tai lyhyt, itse kunkin mieltymyksistä riippuen :) Lämpöiset on siitä kivoja, et niille sopii ihan millainen harja vaan!

      Poista
    6. Voisihan tota harjaa vähän siistiä latvoista ja nyppiä... Mutta on kiva tolleenkin!

      Poista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!