Sivut

maanantai 20. tammikuuta 2014

Meikkivideo

Tehtiin mun siskon kanssa tämmöinen niinkuin Pinjalla ja Tiialla, eli mun sisko meikkas mut silmät kiinni. En siis matki Tiiaa, vaan minä kerroin siskolleni tästä videosta, ja siskoni halusi sitten tehdä minulle sellaisen, jonka päätin sitten laittaa blogiin. Siskoni onkin halunnut jo kauan päästä mun videoihin, niin nyt sitten näätte mun siskonkin:D




                      
                                                            >Linkki videoon<

14 kommenttia:

  1. Hahah! Toi oli tosi hauska!:D

    VastaaPoista
  2. Sun sisko on kaunis! Sano sille!

    VastaaPoista
  3. Hah, pikkasen tää oli hauska !:D
    Onko muuten Emmalla luonnostaan tuon väriset hiukset?
    Nättejä ootte kummatki! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!:D Ja ei oo luonnostaan, luonnostaan sillä oli blondit.

      Poista
  4. Hauska video! :D Ja täähän on ihan yleisesti blogeissa kiertävä "haaste", eli ei mitenkään kenenkään omaa keksintöä :)
    Liityin muuten vasta nyt lukijaksi blogiisi, vaikka pitkään olenkin seurannut! Tajusin yhtäkkiä etten muuten ookaan lukijana D:
    http://taisteleva-ilman-miekkaa.blogspot.fi/ < oma blogini, mikäli tavallisen 19 -vuotiaan tuntiratsastajan (valmennuksissa käyn tosin, ja tallitöitä teen paljon) hevos- ja lifestyle-elämä kiinnostaa :)

    VastaaPoista
  5. Kiva video! :) Olis ollu kiva jos me oltais tehty toi yhessä :))

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva ja hauska video! :) Minkä ikäinen sun sisko on? :)

    VastaaPoista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!