Sivut

maanantai 18. marraskuuta 2013

Horzen 100e lahjakortti

Joo luin Pinjan blogista, et on käynnissä horzen 100e lahjakortti, jonka saa kaverille ja itselle. :) Kirjoitanpa vähän mun kaverista, kelle haluaisin sen lahjakortin;)

Kaverini on todella nauravainen, ja aina iloinen! Sillä on oma poni ja ylläpitoponi, joita se käy hoitaan joka päivä. Haluaisin ilahduttaa kaveriani että hänen ponejaan. 
Haluaisin sen takia juuri hänelle lahjakortin, koska se on aina niin hyvä kaveri, ja se ilahduttaa aina mua jollaki, ei välttämättä lahjoilla vaan vaan hyvällä mielellä. Meillä on aina tosi hauskaa yhessä. 
Mun kaveriki on niin hyvä ratsastamaan, ja on kisannukki. Mun mielestä mun kaveri ansaitsee jouluksikin jotain kivaa:)

3 kommenttia:

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!