Sivut

tiistai 12. marraskuuta 2013

Ei hevosaiheinen postaus

Joo nyt en oo oikeen ollu tallilla, kun Jemina sairaana ja haluu välillä nähä myös kavereitaan.:)
 Tänään olin muksareissa eli "muksudiscossa". Oli kyl hauskaa! Olin siel mun kaverin Viivin kaa. Me siel riehuttiin ja huudeltiin mitä sattuu. Olis meistä kyllä voinu luulla et ollaan kännisXD
 Nyt kotona innostuin ottamaan esineistä kuvia, ja esittelen mun uudet puhelimenkuoret, jotka itse värkkäsin. Ei kyl mitään hienoj, mut ne aikasemmat oli vaa nii tylsät.


Siinä toinen kuori

Ja siinä itseni mielestä hienompi:)

ja siinä kaunis puhelimeni XD, mutta noista kuorista huomaakin että olen 1Dfani!

Tässä muita ottamiani kuvia:






Huomenna tai ylihuomenna tulee varmaan taas heppapostausta, ja päätin että teen sen tallinesittelyvideon viikonloppuna, niin ehdin tallille ennen pimeää:)
 

12 kommenttia:

  1. Otit sitte tiskiharjastaki kuvan?

    VastaaPoista
  2. Voi että ku tulee niin aikasin pimeetä niin ei nää tehä mitään tallilla :/ määki yritän viikonloppuna tulla jos ratsastaisin Huilulla :) -T

    VastaaPoista
  3. Elli laitoin sulle gmailis viestii et voinks laittaa sukupostiin huilusta kuvii! Siin on pari esimerkkiä mitä laittaisin sinne (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voinhan mää ottaa ne kuvat sähkäristä ja laittaa ite.:)

      Poista
    2. Mä voin ku nyt oon ollu pois koulusta ku mulla on tekemisen puutetta

      Poista
    3. Mää laitoinjo:) Yleensä itse hevosenomistaja laittaa kuvan hevosestaan sukupostiin.

      Poista
    4. Kyllä yleensä aika moni laittaa kuvia Sukupostiin hevosista, vaikka ei niitä itse omista! Itse ainakin laitan esim. kisoista kuvia kyseisten hevosten sukupostiin!

      Poista
    5. Miks pitää tollasesta pikkuasiasta heti tehä kauhee numero? Ja mistä nimestä sää höpötät? Jokaiseen kuvaan, jonka jemina haluaa laittaa huilusta, laitan jeminan nimen copyksi. En laita koskaan muulloin omaa nimeäni kuviin, paitsi jos olen itse kuvan ottanut.

      Poista
    6. En tehnyt omasta mielestäni asiasta "kauheeta numeroa", kerroin vain mielipiteeni siihen, että miten Sukupostissa mielestäni toimitaan. Enkä kyllä omasta mielestäni mistään nimestä höpöttänyt?

      - Sama ano kun ylhäällä

      Poista
    7. Miksei ylempi anonyymi saanut vastausta? Itsellänikin kiinnostaa tietää, että mistä nimestä höpötät..

      Poista
  4. Kiva postaus!(:
    -Heli

    VastaaPoista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!