Sivut

torstai 1. elokuuta 2013

Ponien kaa touhuamista

Hei! Tänään siis mentiin aamusta heti poneja kattomaan Essin kaa, ja samalla tottakai kuvasin myös lupaamaani mydayta.(: Kun menimme sinne aitaukseen, Essi otti Dinan ja mä Danan koska Liisan lapset ratsasti Sindyllä Pihassa. Mutta Dana heittäytyi kurittomaksi, koska Sindy oli muualla. Se nousi taluttaessani pystyyn, joten annoin sen mennä. Mutta sitten se meni aidasta läpi:o mutta sille ei käynyt kuinkaan! (: aitaan tuli pikku kolhuja, mutta ne saa äkkiä kuulemma korjattua. Olin niin helpottunut, kun Danalle ei ollut käynyt mitään, ja Liisa sai sen kiinni. <3 Sitten Liisa antoi Sindyn minulle, kun rauhoitteli hätääntynyttä Danaa. Kyllä mulla ja Sindyllä meni hyvin, syömistä koko ajan!:d mutta kyllä se kuunteli mitä sanoin ja pyysin. Essillä ja Dinalla meni oikein hyvin!(:



Tuossa mun ostama riimu, mut liian iso):



Sindy rakas <3



Nyt äsken kun käytiin poneja kattoon äitin kaa ja samalla kokeilemassa riimua Sindylle, päätin myös käydä selässä. Nousin selkään ja käveleskelin siinä pitkin niittyä, ei ollut ohjia, mutta riimu oli päässä, mutta Sindy tajusi, että nyt ei syödä, koska ei kertaakaan ratsastukseni aikana yrittänytkään syödä!(:<3

Tänään illalla laitan tänne/youtubeen sen minun mydayn, koska suunnitteilla olisi ratsastaa illalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!