Sivut

torstai 15. elokuuta 2013

Vihdoin opetukseen!

Eli, menen tänään 17.00 pikkumetsälle tunnille. Menen Vilmalla. (: On tosi kivaa päästä piiiitkästä aikaa opetukseen, kun olen ollut viimeksi opetuksessa joskus kuukausia sitten. Silloin kun menin callella ja essi liljalla. On kuitenkin suunnitteilla mennä paaviksellekkin joku päivä.
25.8 on poninäyttelyt täällä ylivieskassa, jonne menee myös nuo Dina ja Dana. Mutta kaikki ponit lähtee sillon pois); sindy vissiin lähtee 26.8 tai riippuu millon se tullaan hakemaan, kun kaikki ponit ei mahdu kyytiin. Mutta tänään kun tulen pikkumetsältä menen Sindyä hoitamaan, jos ei sada! Tälle päivälle on luvattu sadettta, mutta toivottavasti muuttuu!
Kuvia mulla ei nyt oo, ja saaan ehkä ylläpitoponin nyt syksyllä!(: siitä lisää myöhemmin.

5 kommenttia:

  1. mitä jos opettelisit ratsastamaan siististi ja sitten vasta hankkisit ylläpitoon ponin?=)

    VastaaPoista
  2. ^^ samaa mieltä, ja minkäs rotuinenkin olisi edes tulossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosaan mielestäni ratsastaa(::: ja, ei oo teidän asia muutenkaan... ja ei oo vielä varmaa ku otetaan ehkä se joka mulla oli joskus 2vuotta sitte.

      Poista
  3. Teetkö uuen blogin, jos otat sen ylläpitoponin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luultavasti muutan tämän blogin siksi aikaa kun ylläpitoponi on minulla(: kun sitten kun se lähtee, niin mulla olis sillon yks ylimääränen blogi.

      Poista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!