Sivut

keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Ponit tuli ♥

Joo on nyt aivan ihanaa! Ponit tuli tänään kun Johanna ja Meri ne tänne naapuriin toivat. Olin juuri haapavedellä niinn en ehtinyt heitä halailla! ); mutta toiste sittten! 


oli pakko heti mennä halaamaan Sindyä, kun ikävä olikin jo kova! Ja ponikin tuli ravilla luokseni ja pisti pään kainalooni. ♥

Dana ja taustalla Dina valkoisine harjoineen ♥
Dina ♥
Minä siellä ponien keskellä innoissani(:
Minä Sindyn luona ♥





 Niin, olin siis tänään Helillä haapavedellä, ja kävimme Kokkopuron ratsastuskoululla liiikuttamassa Nataksen ja Tiun. Minä en ratsastanut kun ihan vähän, kun kokeilin nataksen ravia, ja kamalaa oli :D Oli nii vaikeeta pysyä selässä että Helin piti olla varmuuden vuoksi vierellä juoksemassa, etten tipahda :D syynä mun huonoon tasapainoon oli kun menin viimeksi Callella jolla on paljon tasaisemmat ja isommat askeleet,kun natas on vaan jotain 120cm. Tallilla mukana oli myös Helin serkku Annika ja Annikan kaveri Enni. Heli meni enimmäkseen Nataksella ja Annika meni Tiulla. Molemmilla meni hyvin! Mutta molemmat tippuivat muutaman kerran ja ehdin yhdessä tippumisessa huutaa : KAKKUA! joten Heli joutuu leipomishommiin!:) Enni ei ratsastanut, koska liikuntakielto): Mutta hyvä vaan että oli mukana, ainakin tutustuttiin! Ratsastuskoulun sivuja voitte katsella TÄSTÄ! materiaaleja itsellä ei ole): mutta helillä on ja tekee piakkoin videon, käykääs katselemassa TÄÄLTÄ!


Huomenna menen taas aamusta Sindyn luo Essin kans, ja kokeilen Sindylle ostamaani riimua, mutta uskon että liian iso, mutta kokeilen ihan varmuuden vuoksi!(:


Kommentteja kiitoss! Ja huomenna luultavasti kuvaan Mydayn! Ja olen todella tyytyväinen kun minulla on yksi todella Aktiivinen lukija, joka kommentoi useasti postauksiini, ja se on minusta todella ihanaa! ♥Kiitos sinulle! Joten muutkin kommentteja kiitos!(:

 

2 kommenttia:

  1. Hihii, vihdoin tuli ponit teille sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep!(: tänään jo hieman ratsastelin sindyllä. Käyntiä vaan menin, katotaan menenkö ratsastamaan illemmalla kun sillon viileempää(:

      Poista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!