Sivut

lauantai 10. elokuuta 2013

16lukijaa!

Oon niin tyytyväinen, että vihdoin mun blogiin on tullu edes se 15lukijaa!(: kiitos kaikille ihanille lukijoilleni, ja aktiivisille kommentoijilleni! Vihdoin postauksiin on ruvennut tuleen kommentteja, ja nyt viime postaukseenkin on tullut jo 10kommenttia ja mikään ei ole negatiivinen kommentti! Yhdessä postauksessa oli 17kommenttia suunnilleen, ja kaikki negatiivisiä kommentteja): Mutta nyt ei jauheta vanhaa purkkaa vaan uusia kuvioita maisemiin(;

Sindy rakas!<3 anteeksi kun noin epäselvä kuva!


Kaunis Dina<3


Eli, koulu alkaa nyt maanantaina 12.8 eli ylihuomenna! En voi tajuta, kuinka äkkiä kesäloma on mennyt! Johtuu varmasti siitä kun on ollut niin paljon hevostelua ja leirejä, niin kaikki on menny sairaan nopeeta. Ja kaikki päiväthän menee äkkiä, kun on hauskaa!

Olen käynyt nyt ahkerasti auttamassa naapurissa Liisaa eläinten kanssa. Olen ollut joka ilta apuna lampaitten ruokinnassa, vesien vaihtamisessa ja ponien hoidossa. Ja se on mun mielestä vaan niin tosi hauskaa hoitaa eläimiä hyvässä seurassa!(: Tänään menin Liisalle joskus puoli seitsemän aikaan, ja hoidettiin ponit. Harjasin Sindyn oikein puhtaaksi ja rapsuttelin. Ja taluteltiin poneja Liisan kanssa. Liisan kans muistutettiin Dinalle ja Danalle, mitä se taluttaminen on;) Hyvin se meni, mutta ravia ne ei nostanu, Dina kyllä nosti ravin mutta Dana vaan söi. Yritettiin saada raville vetämättä poneja, kuten se kuuluu tehdäkkin.
Sitten myöhemmin ruokittiin lampaat, ja puhuttiin koirien opetuksesta, miten ne saa pysymään hiljaa, kun meidän molemmat koirat on kauheita räksyttäjiä. Kyllä se siitä hoituu kun jaksaa opettaa. (:Rakensin myös tänään Rollolle uuden tarhan, aivan itse ilman kenenkään apua. Ainakin tunti siinä vierähti. Ihan ok siitä tuli, mutta ei mikään ykkösluokan tarha, mutta kelpaa(:



siinä se uus tabletti(: sori huonolaatunen kuva!

mun koulureppu!

mun tyylikäs penaaliXD




Ja ens viikolla liityn jokilaaksonratsastajiin "joraan" ja ostan vakiokortin pikkumetsän ratsutilalle, koska haluan jo päästä opetukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!