Sivut

maanantai 14. heinäkuuta 2014

Juoksutuspainotteista liikutusta

Hei kaikki! :)
Valitan melkein viikon kestänyttää postaustaukoa, mutta mulla on ollut kiireistä niin en ole ehtinyt postata. Olin leirilläkin niin sielläkin meni aikaa.
No kuvasin teille sen videopostauksen,mutta en ole saanut editoitua sitä mutta editoin sen tänään illalla luultavasti.
Eilen juoksutin jällleen Huilua, mutta eri systeemeillä. En laittanut juoksutusjärjestelmää, vaan kokeilin laittaa vaan chambonit, ettei Huilua pakotettaisi menemään muodossa vaan se saa itse mennä muodossa jos se halusi ja chambonit olivat löysällä.



En olisi todellakaan odottanut Huilun menevän niin hyvin pelkillä chambooneilla. Huilu ei mennyt lapaedellä melkein ollenkaan ja otti takapäänkin mukaan ilman järjestelmää.
Tämä juoksutuskerta oli kyllä melkeimpä paras ikinä! 
Huomaan heti vaikutuksen Huilun menoon kun ostin nuo takasuojat. Askeleet ovat varmemmat eivätkä jalat kolhi enää yhtä paljoa. 
Rupean nyt enemmän käyttämään chamboneja juoksuttaessa/ratsastaessa. 
 





Niin hieno <3

24 kommenttia:

  1. voitko elli laittaa aina kuviin kuka on ottanut esim nää on mun ottamii kuvii nii c jemina :)

    VastaaPoista
  2. mua ärsyttää sun objektiivissä olevat roskat :( uusi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin muaki ärsyttää ne kauheena :/ ja joo mulla on nyt inspistä kuvata videoita niin varmaan aika pian tulee uusi :)

      Poista
  3. Ihania kuvia :) Ja jes video :D Sulla on aina hyviä videoita!

    VastaaPoista
  4. ihana toi viimenen kuva!

    VastaaPoista
  5. Huilu alkaa jo olemaan ratsun muotoinen ja ravi muistuttaa jo ratsun ravia ja huilu on myös hyvässä kunnossa ja karva kiiltää suosittelen sinulle vain että nyppisit ett leikkaisi vaan nyppisit huilun harjan ja leikkaisit vuohis karvat;)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se harjan leikkaaminen on ollu suunnitelmissa jo jonkun aikaa. Pitkät vuohiskarvat huomasin juuri ennen leiriä niin leikkaan ne varmaan tänään. :)

      Poista
    2. "että nyppisit ET LEIKKAISI vaan nyppisit huilun harjan" googleta tai kato vaikka youtubesta videoo miten harja NYPITÄÄN.

      Poista
    3. No kyllä mää tiiän miten harja nypitään :'D mulle se on yks ja sama leikkaako vai nyppiikö, joska vaikka leikkaisi harjan, ajan myötä siitäkin tulee ihan luonnollisen näköinen

      Poista
  6. Millon uutta videoo? :)

    VastaaPoista
  7. ei ole negatiivinen kommentti, mutta mulla ainakin champonit ''pakotti' hevosen liikkumaan muodossa jonka jälkeen en tosiaan ole niitä käyttänyt... minun mielestäni hirveä kapistus... siis champon ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mutta nuo oli niin löysällä ettei ne kyllä todellakaan pakottanu :)

      Poista
  8. millon se leirivideo tulee teidän omalta leiriltä?:o oon oottanu ihan hirveen kauan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tulee sitten kun saan loput materiaalit koneelleni, kun osa niistä on Jeminan muistikortilla :)

      Poista
  9. Kisaatko huilulla oulaisissa 27.7?

    VastaaPoista
  10. Moikka! Oon vasta alkanut seuraamaan tätä blogia ja tosi kiva ensivaikutelma on ollut :). Mietein tuossa äskön, että minkä kokoinen tuo teidän kenttänne on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että pdät blogista! :) Ja en oikeen tiedä minkä kokoinen se on kun ei se ole tavallaan edes kenttä, vaan nurmialue jolla ratsastetaan :)

      Poista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!