Sivut

lauantai 4. toukokuuta 2013

Mun ja Reson taival jatkuu ♥

Torstai iltana tietää ihanan uutisen! ♥
Reso on tullut paavontallille! Ja Calle myös! Kaks mun lempparii mut Resoo on paljon isompi ikävä! Meen hyppäämään sillä 11.5 :)
Musta on ihanaa että mun ja Reson yhteinen matka ei loppunutkaan tähän! ♥
Tämä on nyt uuden alku. Ja vuokrausleirillä aijon vuokrata Resoa. Mun elämäni parantuu entisestään. Yks mun sydämmen tärkein palanen on palannut!♥
Mut mä todellakin toivon, että Reso muistaa mut vielä.





19 kommenttia:

  1. Ai siis onko Calleki siellä?IHANAAAA<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    VastaaPoista
  2. mua häiritseetuo liika hymiöiden ja sydänten käyttö.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ömm ok? täs postaukses yks hymiö ja kolme sydäntä????XD

      Poista
  3. Monesko päivä se teijän leiri siis on? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä et monesko päivä se on ku et ikinä vastaa!!

      Poista
    2. tuun kamun kaa samalle vuorkausleirille teijän kaa

      Poista
    3. juu mää otan reson siellä vuokriksella ku päätin heti ku näin ne ja näin ne päivä sen jälkeen ku ne tuli (: ja siis tuun samalle vuokrikselle!

      Poista
    4. siis sillon kesäkuussa :D (:

      Poista
  4. ketä vuokraat jos et saa resoo?

    VastaaPoista
  5. mää juttelen jaanan kanssa vielä voinko vuokrata resoa! :)koska se on ollu mun lemppari jo melkeen vuoden ja sää ykskö aijot vuokrata sitä, ku se on nii söpö? kerran heti aijot vuokrata sitä ku näit sen?XDD mää vuokraan sitä jos jaana antaa luvan koska on ollu mun lemppari jo 1v

    VastaaPoista
  6. Niin aijon määki ja oon ratsastanu sillä ja saan laitettua sille suitset ja haettua tarhasta ja haluun sen (; ja määki juttelen viel jaanalle

    VastaaPoista
  7. Ei näissä kommenteissa oo mitään järkee.. ite poistaisin ne..

    VastaaPoista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!