Sivut

sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Ellin ja Reson blogi!!

Heippa kaikki!
Eli tänään muutin blogini minä(Elli) ja Reso blogiksi. Kirjoitan tänne kerran viikossa, koska käyn ratsastamassa Resolla kerran viikossa jne...
Eli silloin joku puolivuotta sitten Lumo lopetettiin missä Resokin oli. Olin järkyttynyt kuullessani että hevoset myydään pois. Sitten jokunen kuukausi sen jälkeen kuulin Alinalta että Reso ja Calle on tullut paavontallille! :)♥ Olin aivan täpinöissäni, en voinut melkeimpä edes puhua. 
Sitten lauantaina 11.5 menin paavontallille ratsastamaan Resolla ja nätistihän se menikin, vaikka ekan kerran tunnilla paaviksen hepojen kanssa.
Eli Reso on nyt mun vakioni paavontallilla ja meen sillä joka kerta kun sinne menen! ♥ Reso on paras!





15 kommenttia:

  1. On se Reso kyl niii ihana ♡ aijon vuokrata Resoo vuokriksella ♥♥♥

    VastaaPoista
  2. mää vuokraan sitä ku meen vuokrausleirille, mut voit vuokrata sitä jos meet erille ku minä:) koska ollaan jaanan kanssa jo sovittu että vuokraan resoa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuun samalle ku sää ja jaana lupas mulle Reson (;

      Poista
  3. Nolo blogi, ku toi hevonen ei ees oo sun oma. XD toi Ano on varannu reson sua paaljo ennemmin :)

    VastaaPoista
  4. Oot nolo ku Reso ei ees oo sun oma !! Oot sitäpaitsi alaikänen sinne vuokrikselle -.-'

    VastaaPoista
  5. joopajooo, jaana eilen mulle viimeks sano ett saan reson vuorkausleirille:) ja jos on nolo blogi nii mitä sitte täällä teette?XD ja mitä sitte vaikka ei oo mun oma??? vakio se kuiteski on ja otan reson vuokrausleirille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ekan anon kaveri ja sille se luvattiin kans :o otatte sen ilmeisesti yhesä??

      Poista
    2. Elli, en usko että saat resoa. Toi ano varas sen sua ennemmin, että eiköhän se oo ihan päivän selvää. Oot muutenkin ala-ikänen sinne leirille.. Ja oot vaan niin nolo, että pitää tulla infoomaan sulle siitä :Dd

      Poista
    3. joo.. mut säähän oot ala-ikänen sinne leirille?:0XD

      Poista
    4. Annetaan tän asian nyt olla, että se nähään vuokriksella et kuka saa kenetki (;

      Poista
    5. jaana on kyllä ihan sanonu ellille että saa tulla ku on tuttu, vaikka 'alaikänen' onki ;D

      Poista
  6. antakaa ton vuokrausleiri hössäkän olla! mää en ala ainakaan järkevänä mitään riitaa tästä vääntämään, eikä voija jaanan puolesta mitään päättää! ja saan mennä vuokrausleirille koska olen jaanan tuttu. Jaana mulle eilen sano että se miettii kummalle reson antaa vuokrausleirille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu sitähän mäki et ei mtn riitaa aleta tekeen ja en oo kommannukku vaan sen et haluun sen:-D et annetaan Jaanan päättää (:

      Poista
  7. vihdoinkin hieman omaa rauhaa:) liittykää toki lukijoiks jos on mulle vielä asiaa;)

    VastaaPoista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!