Sivut

sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Ratsastelemassa :)

Eli olin perjantaina Essin kaa ratsastamassa paavontallilla. Oli omatoimitunti niinkuin toivottiin! ♥ Mää menin Pojulla ja Essi Nyssellä. Oli toodella hauskaa ja eka kerran laukkasinki Pojulla! <3 Se oli aika tasanen laukka ja muutenki oikein mukava. Ei liiankaan reipas. Kyllä se vähä pompotti ku kuiteski shetlanninponin laukka. Yhes vaihees se lähti vähä käsistä. Oikeestaan aika monestikki, se lähti kiitolaukkaan ja veti pään niin alas ku sai mutten tippunu, onneks!!! :D Essillä ja Nysselläki meni oikein hyvin ainaki mun mielestä! Essi laukkas Nyssellä ilman käsiä:D Se oli kyllä aika näkemisen arvosta! ;DDD.
Rupeen ehkä ratsastamaan yhellä Donna hevosella joka on alavieskassa. :) oon sillä ennenki ratsastanu ja se on tooosi ihana ja kiva! Se on aika iso muttei se mittää haittaa! mun muistaakseni sillä on tosi tasaset askeleet. Äiti soitaa sen omistajalle tänään et voinko tulla ratsastelemaan Donnalla. :) Ootan innolla mitä se vastaa. :)) Olis kyllä aivan ihQuu päästä ratsastamaan Donnalla ku ei oo pitkään aikaan päässy.
Eikää! hiihtoloman viimenen päivä. :( huomenna taas kouluun, ARGHH!!... ei jaksa sitä open huutoa... ja mun vieresä istuvia poikia! :O mut nyt en ajattele mittään kouluun liittyvää! :D

minä ja Poju! ♥

Essi ja Nysse ♥

2 kommenttia:

  1. moikka, kiva blogi sulla!(: käys kurkkaamassa myös mun http://go-and-live-your-life.blogspot.fi/ (:

    VastaaPoista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!