Sivut

perjantai 29. toukokuuta 2015

Muutama hyppely liinassa

Tänään mulla ei ollut mitään suunnitelmia, joten ehdin rauhassa käydä tallilla ihanassa auringonpaisteessa! 
Huilu nautiskeli tarhassa auringosta kaverinsa kanssa, kunnes minä tulin häiritsemään. Viimeisetkin talvikarvat on tiputettu ja pääsee kunnolla nauttimaan kesästä, paitsi tietty ötökät ärsyttää jatkuvasti. Meillä on nyt jotain tosi pahalle haisevaa karkotusainetta, joka värjää ikävästi Huilun karvan ihan mustaksi, eikä tuo mitään kovin hyvää ole. Onko teillä jotain ainetta jota suositella meille?











"mikä ihme viritys tääki on?"


Mietin hetken tallilla että ratsastaisinko vai hypyttäisinkö liinassa. Päätin sitten kuitenkin hieman hypyttää sitä, ja se olikin varmaan parempi ratkaisu, sillä virtaa sillä kyllä riitti. 
Olen nyt ruvennut venyttelemään selkääni joka päivä, ja se on jo paljon parempi. Ajattelin että huomenna ratsastelisin kun kesälomakin alkaa ja pääsee aikaisin koulusta kotiin. En vain vielä tiedä saanko ketään kuvaamaan, tai millainen sää edes on, mutta sen näkee sitten huomenna. Mulla on ollut jo kamala ikävä ratsastuksen pariin!

Laitoin yhden puomin kentälle, ja juoksutin Huilua sen yli. Huilu hyppäsi kauhealla ilmavaralla puomin yli, ja siitä huomasi että se niin nautti siitä! Heitti muutaman pukin ja hyppeli aivan innoissaan eikä meinannu millään lopettaa. Valitettavasti mulla ei ole kuvia liikutuksesta, vain karsina kuvia. 



Liikutuksen jälkeen heti kauhea nälkä








Loppuun vielä tämmönen kuva jonka innostuin muokkaamaan, mä vaan niin tykkään tästä!

7 kommenttia:

  1. Dr. Repel toimii meillä ainakin hyvin.

    VastaaPoista
  2. Yleensä parhaita aineita ovat juuri ne haisevat ja ehkä hieman sotkevatkin. Hevonen tarvitsee karkoitetta pääasiassa vehkeisiinsä ja ryntäille, sekä kainaloihin. Hännällään se huiskii ötökät muualta. Halvat peruskarkoitteet eivät yleensä juuri toimi. Porcivet on kunnon myrkkyä, mutta haisee pahalle ja on kallista. Tervaa voi myös kokeilla etenkin haaroväliin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tää meidän aine onkin jotain tervaa, ainakin hajusta päätellen. Haaroihin tuota laitankin aina mutta se ei oikein auta :/

      Poista
  3. Hei olitko lauantaina ylivieskan raveissa? Olit vissiin Jeminan kanssa? Tai ainakin ihan teidän näköisiä näkyi tv:ssä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tänään olinhan mä Jempun kanssa! Ei vitsit taasko? Missä kohtaa suunnilleen voisin käydä kattomassa sen kohdan :D

      Poista
    2. :D, mulla ei oo sen suurempia muistikuvia, mutta tais olla joku 4 lähtö (?) tai siinä söitte ranskalaisia ;) ei kyllä ollu mikään kamala pätkä :)

      Poista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!