Sivut

maanantai 20. huhtikuuta 2015

Mietteitä vloggaamisesta

Moi kaikki!
Taaskaan ei oo tullut postauksia, mutta ei ole oikeen ollut innostustakaan postata, koska ei olla tehty mitään erikoista nyt kun polveni takia en ole pystynyt käymään tunneillakaan pariin viikkoon, enkä tekemään oikeen muutakaan. 
Tosiaan aiheenani on tälläkertaa vloggaus. Mä oon tosi kauan haaveillut että aloittaisin vlogaamaan, mutta uskon että mulle ei tulis paljoa seuraajia. Aattelin kysyä teiltä vähän mielipiteitä tämän asian suhteen, alkaisitko sinä seuraamaan vlogiani, jos tekisin sellaisen?

Mullahan on oikeastaan kaikki mitä vlogaamiseen tarvin, hyvä kamera ja youtube tilin nyt tekee helposti ja nopeasti. Aiheita oon lähipäivinä miettinytkin, vaikka en tästä päätöksestä ihan varma vielä olekaan.

Epäröin vlogaamisen aloittamista monista muistakin syistä, kuin katsojamääristä. Mua jännittää et jos mun luokkalaiset/koululaiset löytää mun videot, ne heti alkaa dissaamaan niitä (näin on käynyt ennenkin). Ja myös se että jaksanko sitten "alkuinnostuksen" jälkeen panostaa siihen, mutta uskon että intoa mulla kyllä riittäis vaikka muille jakaa!
Vlogi voisi olla niinkuin lifestyle aiheinen, mutta jos hevosjuttuja sinne kaivattaisiin niitäkin voisin mielelläni tehdä. Se olisi mulle muutenkin helpompaa, koska mulla on 2 blogia, ja molemmissa on eri youtube tili, joten voisin vähän niinkuin yhdistää youtube tilini, jolloin myös bloggaaminen sujuisi helpommin. Vlogin kautta myös tämä blogi saisi erilaisia postauksia, ei vaan aina näitä samoja "anteeksi kun en ole postannut" postuaksia. 


Tämä blogi kuitenkin pysyy pekästään hevosblogina, koska en itse oikein pidä blogista jossa kerrotaan tavallaan kahdesta eri asiasta, ja kun te lukijat olette aktiivisempia lukemaan Huilun kuulumisia kuin minun. Huilulla menee kutienkin hyvin, joten en ole nähnyt tarpeelliseksi kirjotitaa postausta Huilun tarhassa seisoskelusta ja juoksutuksesta kun niitä on ennenkin tullut jo aika paljon ja silloinkin sanoitte että ne eivät oikein kiinnosta. 

Kommentoikaa ja antakaa palautetta vlogi-ideasta!
Rupeaisitko sinä seuraamaan vlogiani? 

14 kommenttia:

  1. Mä en oikeastaan vlogeja juurikaan seuraa, mutta jos laittaisit niihin satunnaisesti linkkejä täällä niin voisin kiinnostuakin :D Ja tottakai luulen, että sun vlogit voisi kiinnostaakin :)

    VastaaPoista
  2. Ala vlogamaan olisi kivaa. Ehdottomasti seuraisin!

    VastaaPoista
  3. Mä ainakin rupeisin katsomaan sun videoita ja varmasti myös tilaamaan sun kanavaa :) Vloggauksessa väkisinkin tulee ikäviä kommentteja ja tutuiltakin voi tulla tuollaisia kommentteja mitä ite sanoit, mut ei niistä kannata välittää! Toi olis kyllä mun mielestä tosi kiva idea :-)

    VastaaPoista
  4. Ala ehdottomasti vloggaamaan! Jos joku dissaa niin vastaa vaan että onko se heidän asia tmv. Ei sun tarvii kenellekkään selitellä sitä miks haluat vlogata tmv, vloggaahan moni muukin! :)

    Tosi vähän on hevosihmisiä jotka vloggaa, joten olis tosi kiva jos alottasit. Toki lifestyle jututkin kiinnostaisi, ja tosiaan, jos ei olisi tänne blogiin postattavaa niin voisit linkittää videoita niin ei ihan "kuolisi" tämä blogi! Ja toisaalta, kun alottaisit vloggaamisen niin varmaan My Day -videoitakin syntyisi helpommin, tai jotain videopostauksia tallipäivästä. Eli olisi myös hyötyä tämän blogin kannalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon tästä kommentista! Ja joo ei niistä ikävistä juttuista kannattas välittää.

      Poista
  5. Ehdottomasti ala vlogaamaan!;) Ja vaikka joku löytäiskin sun videot nii älä välitä niistä jotka jotain sanoo, aina ilon kautta, eiks nii? ;)

    VastaaPoista
  6. Minä en varmaankaan seuraisi, kun en seuraa muitakaan vlogeja. Mutta olen sitä mieltä että itseäsihän varten nämä blogit ja vlogit on, joten anna palaa. Jos ei into riitä niin sitten lopetat. Ei sitä tarvi kenellekkään selitellä.

    VastaaPoista
  7. älä tee. Sun videot on nytki ollu semmosia "öö en tiiä, öö öö hihihih"

    VastaaPoista
  8. Seuraisin ehdottomasti!

    VastaaPoista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!