Sivut

maanantai 29. joulukuuta 2014

hieman Infoa lifestyle-blogista

Mulla on lifestyle-blogissani vain 4lukijaa, joten ajattelin tulla tänne hieman kertomaan siitä blogista, jos joku teistä 80lukijasta kiinnostuis.

Päivittelen lifestyle-blogiani yleensä useammin mitä tätä blogia, sillä siellä mulla on enemmän asiaa. Tänäänkin ilmestyi uusi postaus, johon pääset Tästä! Ja ulkoasukin muuttui tänään ihan kokonaan, jos se olisi nyt mieluisamman näköinen.
Lifestyle-blogissa kerron esim kosmetiikasta, ja sinne tulee luultavasti enemmän videoitakin. Ja siellä myös esiintyy paremmin meidän kaksi koiraa, jos olet kiinnostunut koirista. 
Toivoisin että jotkut kiinnostuisivat toisestakin blogista, silllä sinne ei ole nyt kovin kiva kirjoittaa kun lukijoita on niin säälittävä määrä (olen kiitollinen silti heillekin) eikä kommentteja tule ollenkaan. Ja osa tässäkin blogissa oli kiinnostunut kyselemään mun muustakin elämästä kuin hevoselämästä, niin siellä saa kysellä niistä ja blogi on perustettu ihan sitä varten!


3 kommenttia:

  1. Vinkkinä; tuo sinun "life goes on" on oikeasti todella yleinen(oon nähnyt sen monella blogilla olevan käytössä). Muuten kivan näköinen blogi sulla ja olis tosi kiva jos jaksaisit kirjoitella tännekin! :)

    VastaaPoista
  2. Millon postaat? Käyn kurkkimassa joka päivä, että onko tullut postaus. Olisi kiva kuulla miten Huilulla menee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu yritän väsäillä kuulumispostausta lähipäivinä:)!

      Poista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!