Sivut

perjantai 12. heinäkuuta 2013

Paras leiri ikinä!

Eli tulin tänään kotiin joskus kahdeksan aikaan. Olin siis leirillä pikkuvirran ponitallilla. Ja siellä oli niin hauskaa. Leiriläisiä oli siiri(siili)  siiri(sinttu) lotta(kameli lotta(mäyrä) noora(norppa) minä(habamummo) nuppu mut lempinimee en muista): Mut joo. Ratsastettiin vaan 2krt. Paitsi ratsastin kyl lillin tarhaan ja sindyllä leirikisois, mut niitä ei lasketa:P mut nyt huomasin, et leiri oli tosi kiva, vaikka ei ratsastettukkaan paljoo! se leiri oli just täydellinen, joka oli kyl Tuulin, johannan, ankan ja leiriläisten ansiota!(: oon tosi tyytyväinen leiriin! mää en muista yhtään, mitä me tehtiin maanantaina. Eiku joo! maastakäsittelyy. Tehtiin semmonen rata, jossa oli matto jonka päältä piti kävellä, tötsiä joita piti pujotella, semmonen ruutu jonne piti saaja hevosen etujalat(ei takajalkoja) ja pysäyttää siihen, sitte pieni este ja semmonen korkee taso jonka päältä ponin piti kävellä. Rata oli tosi kiva. Sindy meni oikein hienosti koko radan, mut este tuotti sille vähä hankaluuksia. Sindy on jo kuitenki 24v nii se hyppäs tosi hyvin sen ikäseks poniks. 


Finesse joka synty sinä päivänä ku tultiin sinne ♥ tai siis se synty edellisenä yönä eli sunnuntain ja maanantain välisenä yönä♥


Tiistaina me ajettiin poneilla. Mä ja tuuli ajettiin braamerilla joka on tuulin oma poni. Ajettiin pellolla ja braamer oli tosi ihana!♥ Me ravattiin sielä jonossa ja jonon perää piti maikki koska se pukittaa(jopa ajaessa joskus).
Laukkaaminen oli tooooosi kivaa, varsinki braamerilla. Mut maikille se tuotti onkkelmaa.

Keskiviikkona mentiin maastoon kahdessa eri ryhmässä. Ekassa ryhmässä eli aamuryhmässä oli habamummo eli minä. norppa ja nuppu(: mulla oli Lilli, norpalla oli Maikki ja Nupulla oli Braamer. Kaikilla meni tosi hyvin ja Maikki ei pukittanu kertaakaan! ei ees laukassa. Sitte ajateltiin, et noora on maaginen ihminen:D

Tostaina taas ajettiin. Mä ja nuppu ajettiin Tintillä. Tintti oli tosi ihana!♥ ja kappasvaan, jonon perää piti Maikki! :D laukka oli taas aivan ihanaa, ja Tintti meni tosi hienosti! Maikki ei pukittanu ees laukassa! joka johtui siitä, että maaginen Noora ohjasti Maikkia!:D Mut torstaina oli tooosi kivaa!(:

Perjantaina eli tänään oli leirikisat. Kaikilla oli omat hoitsut, sanon kaikki jotka mää muistan:D mä&sindy Noora&Maikki Nuppu&Braamer Mäyrä&Lissu Siili&Lille Siiri&Tintti Kameli&Lilli ja siinä oliki kaikki:D mut siis kaikki saatiin palkinnot mut en muista niitä juttujXD mulla oli ainaki et oon viihdyttäny kaikkia mun aurinkoisella hymyllä koko leirin ajan tai jotain sinne suuntaan... ;) Ja yks tärkee asia vielä, ihastuin, oikeastaan rakastuin siellä sonniin nimeltä Bolt, jota kutsun hellyttely nimellä Boltsi ♥

4 kommenttia:

  1. Oliko kivempaa ku paavon tallilla ;)?

    VastaaPoista
  2. Hauska blogi sulla ja ihanaa että viihdyit leirillä! <3 Päivät vaan vähän heittää tässä, nimittäin ma ajettiin, ti ratsastettiin, ke ajettiin ja to ratsastettiin. ;) Toivottavasti saadaan joku viikonloppuleiri kasaan loppukesästä niin voitaisiin nähdä taas!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!(: oho, en muistanukkaa miten ne päivät meni:D mut korjaan pian nuoki. Ja nii toivottavasti saajaan kasaan ja nähään!(:

      Poista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!