Sivut

maanantai 4. helmikuuta 2013

toinen po$tau$

sori tää vaivauss ku kirjottelen koko ajan mut tekee mieli kirjottaa!! :D ku ei oo muutakaan tekemistä.
Eli huomenna meen kattoon Puiskoa ja kaikki sanoo et se on kauhee pukkikone ja temppuilee koko ajan... :) muttei se mitään haittaa:) odotan innolla että pääsen sen selkään ja hoitamaan jne. :) <33
Huomenna koulussa kinkerit! :O vihaan niitä ku pittää mennä sinne seurakuntatalolle ja istua siellä joku tunti tai pari!!!! kauheen kyllästyttävää...



mun pikku luimistelija! <3



En nii malta oottaa kesän vuokrausleiriä! :) kauhia mää ja essi säikähettiin ku sivuilla luki et ikäraja on 13! :O mut sitte puhuin vähä jaanankans ja päästiin sopimukseen et päästään sinne kun ollaan jo tuttuja:) Nii ihana helpotus! <3
Olisin menny reisjärvelle ens viikonloppuna ratsastaan Alinan ponilla Dylalla, mut niitten äiti ei suostunu ja ku munki äitille olis passannu.:( sille siis passas muttei nyt auta. Arghh!! :(

4 kommenttia:

  1. JESSSS!!!!!!!!!!!Oot pistäny anot sun blogiin!Kiitti Elli<3<3<3

    VastaaPoista
  2. jeii en jaksa kirjautua bloggeriin :Dd
    oon siis essi.. haittaaksua jos mä vuokrailen pojua? ku sä voisit ottaa sen uuen ja et halua mennä pojulla esteitä...? (: ja ku oon nuorin leiriläinen niin uskon että jaana käskee mun ottaa veeran tai pojun... :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori ku puutun teiän asioihin,mut minkä uuen ku määki käyn paaviksen leireil?

      Poista
    2. No oon kuullu monelta ja jaanaltaki et sinne olis tulossa uusia hepoja :)

      Poista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!