Sivut

lauantai 30. elokuuta 2014

Kalajoen venetsialaiskisat

Olin tänään kuvaamassa Kalajoella venetsialaisia kansallisia estekilpailuja. Siellä ratsasti minun pikkuserkkuni ja monta muuta tuttua.
Oli mahtava päästä pitkästä aikaa katsomaan taitavia hevosia ja ratsastajia, kun on niin pitkään ollut Huilun kanssa, niin nuo hevoset olivat entistä mahtavamman näköisiä.



Tämä minulle tuttu poni :)



Kisojen jälkeen sitten suuntasin Huilun luo. Tänään juoksutin sitä pitkän tauon jälkeen. Huilun varustamisessa on ollut nyt ongelmia, kun se ei ole antanut millään laittaa suitsia päähän, vaan rupeaa nostamaan päätä ja kun se nostaa pään tarpeeksi korkealle se saa vetopaniikin. 
Olen nyt ruvennut varustamaan Huilun karsinassa, kun siellä se ei saa vetopaniikkia, ja laitan nykyään suitset omalla tyylilläni jolloin Huilu antaa ihan nätisti laittaa ne, eli irrotan kuolaimet toiselta puolelta irti, ja laitan sille suitset mutten kuolaimia, ja jälkeenpäin laitan sille kuolaimet suuhun, tämä tekniikka on meillä toiminut oikein kivasti!
Odotin että Huilulla olis ollut tosi paljon virtaa, mutta ei! Huilu oli kuin aina ennenkin, ehkä jopa hieman laiskahko. Aluksi juoksutin sitä takapihalla, mutta se osottautui liian pieneksi joten siirryimme laitumelle. Siellä Huilu meni hieman reippaammin mutta tosi hienosti kuitenkin! 













Tallin vaihto tapahtuu ensi viikolla, mutta päivää en tiedä. Huomenna rupean pakkailemaan Huilun tavaroita valmiiksi, että ei sitten ole pitkin poikin tallia kun pitäisi jo lähtä. On se välillä vähän haikeaa kun mulla ja Jeminalla on kuitenkin ollu aina tosi kivaa tallilla yhessä, mutta toisaalta se on parempi näin. Pääsemme Huilun kanssa kehittymään paljon paremmin, ja tallin omistaja pitää yhteistunteja niin sanoi että mekin Huilun kanssa päästään sitten mukaan tunneille.

10 kommenttia:

  1. Jääkö suski sitten yksin sinne?

    VastaaPoista
  2. Olettehan Jeminan kanssa silti ystäviä ja kerrotte heppojen kuulumisia vaikka tallia vaihdatkin?:)

    VastaaPoista
  3. Ei me satuttu linssin eteen? :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ette valitettavasti. Mua niin inhotti ku ei nähty teitä :(

      Poista
  4. Mikä kamera sulla on?

    VastaaPoista
  5. Hei! Onko sulla lisää kuvia Kalajoen kisoista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mulla paljon kuvia nuista!:) jos haluat lisää tietoa kuvista niin elliheikkila@hotmail.fi :)

      Poista

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!