Sivut

torstai 20. kesäkuuta 2013

Kuulumisia

Moi kaikki!

Eli nyt ajattelin tehdä ihan normi postauksen, missä kerron mun kuulumiset ja toivottavasti tekin laitatte kommenttina teidän kuulumiset(:




 Eli mulle kuuluu hyvää. Viime sunnuntaina oli mun siskon rippijuhlat, ja se sai yli 400e! tiiän et monilla on ollu enemmänki, mut mää oon niin kade, etten saanu ite niitä): sain onneks mun tädiltä kaulakorun, jossa on aito kristalli. Sen arvokkuudesta huolimatta, en myis sitä mistään hinnasta. 
Oltiin lauantaina aholansaaressa, siskon konfirmaatiossa. Näin siellä Tiia suomalaisen, eli youtubessa voiceoffortuna(: olin ihan sillee TIIA! ja pakenin paikalta suu ammollaan:D en siis silleen varsinaisesti paennu, vaa menin sikson luo kertoon heti kenet näin.



Mua jotenki harmittaa, et oon jo vähä kyllästyny resoon): musta jotenki tuntuu, et Reso on surullinen siitä, ja mun tekis koko ajan mieli mennä halaamaan sitä ja pussailemaan♥ 
Callee mulla on kans kauhee ikävä! se on muuttunu kauheena paaviksella. Se on ihan erilainen kuin lumolla! Samoten Reso.

Calle rakkain ♥


Ärsyttää, kun Varjo ja Sähkö ei oo enää paaviksella, oikeastaan ne ei ole enää missään. Taivaassahan ne ovat, mutteivät meidän ulottuvilla. Olisin halunnut kokeilla molempia, mutta se ajatus tuli liian myöhään.
Kun olin paavontallilla vuonna 2012 kesäleirillä, varjolla ja sähköllä mentiin normaalisti, enkä tiennyt että pian leirin jälkeen niitä ei enää ole! Sähkö & Varjo ♥

sori ei oo heppakuva! mut mun mielestä tää on nii ihana! ♥

En nyt tiiä, mikä postaus tästä nyt oikeen tuli, mut toivottavasti on kiva lukee(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huilu on minun oma hevonen, ja Suski on kaverini hevonen. En kaipaa valituksia mistään, joten kommentoikaa asiallisesti!